دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام عشق و هوس
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

Ehsan Khajeh Amiri – Eshgh Va Havas

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام عشق و هوس

با لینک مستقیم و بهمراه متن ترانه

 

احسان خواجه امیری به نام عشق و هوس

دانلود در ادامه مطلب

 

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.90 مگابایت

» دانلود آهنگ عشق و هوس «

 

 

متن آهنگ احسان خواجه امیری عشق و هوس

 

نبینمت غمگین باشی باغصه همنشین باشی
دلم میخواد توزندگی گل باشی بهترین باشی
میخوام بگم یک کلمه حرفی که توی دلم
هم سختمه نگفتنش هم گفتنش مشکلمه
میخوام بگم که تیر غم توی دلم کمونه زد
واژه عین وشین وقاف روی لبم جوونه زد
عزیزمن تو زندگی عشق که گنج آدمه
این زندگی بدون عشق مثل یه خواب درهمه
اما هوس یه آتیشه باآتیش بازی نکن
هدر نده زندگیتو خونه براندازی نکن
میخوام بگم که تیر غم توی دلم کمونه زد
واژه عین وشین وقاف روی لبم جوونه زد
به سوی عشق ابدی مرغ دلم پر میزنه
فرشته اقبال من انگار داره در میزنه
عشقی که در دل منه یه هدیه خداییه
نشونه ای از زندگی بایه جهان زیباییه




:: موضوعات مرتبط: آهنگ , دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام عشق و هوس , ,
:: برچسب‌ها: آهنگستان , احسان خواجه امیری عشق و هوس , بهترین آهنگ احسان خواجه امیری , سایت احسان خواجه امیری ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد